FAQs

  • Doorheen onze website vind je heel wat bestelknoppen. Klik erop en je wordt doorverwezen naar onze bestelpagina. Van daar volg je de verdere stappen.

  • Plaats je bestelling minstens 1 dag op voorhand op onze website. Voor bestellingen in Gent kan dat tot 22u de dag voordien. Voor bestellingen in Antwerpen, Knokke, Kortrijk kan je bestellen tot 18u twee dagen voordien. Bel ons op het nummer +32 472 61 63 29 (Gent) of +32 472 40 66 50 (Antwerpen) voor een last minute bestelling en we kijken wat we voor je kunnen doen.

  • We leveren in de regio van groot Gent, in een straal van 15 km rond Bunch St Denijs Westrem. Leveringen buiten deze regio kunnen op aanvraag. Gelieve ons te mailen op hello@bunch.be met jouw specifieke vraag.

    Voor leveringen rondom Bunch Antwerpen kan u een aanvraag indienen door ons te mailen op antwerpen@bunch.be.

  • We leveren vanaf €40 (incl. btw) en vragen hier leveringskost van €10 voor. Leveringen zijn enkel mogelijk in de regio groot Gent als je online bestelt, andere locaties zijn op aanvraag en zeker ook mogelijk mits extra leveringskost.

  • Wanneer je bestelt kies je voor het gerecht ‘in schotel’. De herbruikbare Bunch schotels bestaan in 4 formaten: Small, Medium, Large en een bord. Per schotel/bord betaal je €20 bij het ophalen van je bestelling. Buffetten kunnen geserveerd worden op porseleinen schotels van het merk Paulette in ‘t Stad of Serax of een ander tof merk waar we graag mee samenwerken. Hier vragen we €50 voor.

    Bij een levering zal je daags nadien een betalingsuitnodiging per mail krijgen.

    Je betaalt online dus enkel voor het gerecht, later pas de waarborg.

    Breng je de schotel terug, dan krijg je je geld teruggestort, of cash indien mogelijk, of wissel hem om voor een nieuwe schotel. Wil je hem graag houden? Dat kan ook! Onze schotels zijn ook te koop in alle locaties.

    We kunnen de lege, propere schotels ook terug bij u komen ophalen, maar hiervoor rekenen we een transportkost voor aan.

  • Op onze contactpagina vind je al onze gegevens terug. Zoek je een specifieke pick-up locatie, klik dan hier.

  • Online kan je betalen met Bancontact, credit card. In onze pick-up punten kan je betalen met bovenstaande betaalmiddelen, Payconiq (Gent) of met cash. Wens je een factuur? Laat je gegevens achter bij het plaatsen van een bestelling. De factuur ontvang je na het ontvangen van je bestelling.

  • De openingsuren variëren per pick-up punt. Alle info vind je hier.

  • Contacteer ons op hello@bunch.be en we zien wat we voor je kunnen doen. Hou er rekening mee dat de samenstelling van onze gerechten kan wijzigen.

  • Ja, dat kan! Al naargelang je wensen stelt Bunch Traiteur voor jou een op maat gemaakte offerte met menu. Contacteer ons op hello@bunch.be of vul het aanvraagformulier in hier.

  • Onze Bunch Box formule is heel praktisch voor op de set, op bureau of onderweg. We begrijpen dat jullie niet de hele week hetzelfde willen eten, dus het is zeker mogelijk om één dag ons huidige weekmenu te bestellen en de andere dagen kunnen we je andere menu’s aanbieden. Mail ons de aantallen (Originals & Veggie) en we bezorgen je een alternatief voorstel.

  • Proficiat! Je bon kan je inwisselen door een bestelling te plaatsen in onze webshop en vervolgens bij ‘kortingscode’ de unieke code in te vullen. Let op! Jouw code is een jaar geldig na aankoop.

  • In onze webshop kan je een cadeaubon kopen ter waarde van €25, €50 of €100. Je ontvangt een email met de bon en unieke code die de gelukkige kan inwisselen in onze webshop.

  • Elke klant die een factuur wenst, dient tijdens de online ordering de BTW gegevens in te vullen en kan in het vakje ‘opmerkingen’ extra informatie noteren hieromtrent. De klant kan ter plaatse ook telkens de gegevens aanpassen of laten noteren. De winkelbediende zal u hieraan helpen herinneren.
    De factuur wordt na afhaling of levering opgemaakt en daags nadien per mail verstuurd naar het opgegeven email adres.

    Op de factuur staan alle bestelde artikels afzonderlijk opgesomd. Onderaan links wordt er genoteerd of er nog een bedrag dient betaald te worden of indien het reeds online of ter plaatse was betaald.

    Er wordt een aparte factuur opgemaakt voor de BUNCH en/of BUFFET schotels, indien van toepassing. Bij teruggave van deze schotels wordt er een creditnota opgemaakt.